Besef - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Meike Storck - WaarBenJij.nu Besef - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Meike Storck - WaarBenJij.nu

Besef

Blijf op de hoogte en volg Meike

20 Oktober 2014 | Nederland, Amersfoort

Op dit moment lijkt het grote avontuur nog onwijs ver weg, ik bedoel maar het is pas volgend jaar.. Maar ergens voelt het helemaal niet zo, met kleine, maar belangrijke stapjes, kom ik steeds dichter bij dit avontuur. En voordat ik het weet is het eerste semester van dit schooljaar alweer voorbij en ga ik daadwerkelijk echt weg..
Vanochtend bijvoorbeeld, toen ging de minormarkt open voor inschrijvingen voor het volgende semester. Omdat ik bij de organisatie zelf al ben aangemeld, wist ik dat het wel goed zat. Toch moet je je voor de overkoepelende organisatie ook aanmelden via Windesheim. Nou, klik, groen vinkje voor 'Minor International Sustainable Development' en klaar! Bevestigingsmailtje in mijn mailbox, je staat op de lijst voor belangstellenden.. Ja hoor, tuurlijk het kan natuurlijk niet zomaar in één keer goed gaan. Na een paar mailtjes was het gelukkig gewoon allemaal goed en niets aan de hand.
Ik ben ook bezig geweest met dingen die ik daar kan doen, buiten mijn stage om. Maar daar ben ik nog niet veel verder meegekomen.
Ik heb wel een dik boek over Zambia uitgeplozen, van politiek tot cultuur, van bungeejumpen bij Victoria Falls tot natuurparken.. Ik ben weer heel wat wijzer geworden en er ligt bijna een bucketlist klaar met wat ik allemaal wil gaan doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi! Ik ben derdejaars studente Journalistiek en ga voor mijn minor ISD vier maanden in Zambia wonen. Daar ga ik werken bij het lokale radiostation Maria, wat valt onder het bisdom. Daarnaast ga ik verschillende soorten stukken schrijven. Het is nu maart 2014 en in februari 2015 vlieg ik met een groep studenten naar Zambia. Op deze blog houd ik iedereen op de hoogte van wat ik meemaak en alle voorbereiding voor dit avontuur! Liefs!

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 1018
Totaal aantal bezoekers 2366

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 15 Juni 2015

Zambia!

Landen bezocht: