Zambia! - Reisverslagen van Meike Storck - WaarBenJij.nu Zambia! - Reisverslagen van Meike Storck - WaarBenJij.nu

Zambia!

Halverwege februari 2015 ga ik richting Chipata, ligt in de Oostelijke provincie van Zambia, om daar mijn minor ISD te doorlopen. Ik ga daar vier maanden lang verschillende journalistieke opdrachten uitvoeren voor het bisdom.

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2014

Besef

08 Oktober 2014

Wachten..

04 Oktober 2014

Een extra hobbeltje in de weg

11 Mei 2014

The city of all places, New York!!

11 Mei 2014

'Dreams are there to make it happen'
Meike

Hoi! Ik ben derdejaars studente Journalistiek en ga voor mijn minor ISD vier maanden in Zambia wonen. Daar ga ik werken bij het lokale radiostation Maria, wat valt onder het bisdom. Daarnaast ga ik verschillende soorten stukken schrijven. Het is nu maart 2014 en in februari 2015 vlieg ik met een groep studenten naar Zambia. Op deze blog houd ik iedereen op de hoogte van wat ik meemaak en alle voorbereiding voor dit avontuur! Liefs!

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2381

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 15 Juni 2015

Zambia!

Landen bezocht: