Wachten.. - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Meike Storck - WaarBenJij.nu Wachten.. - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Meike Storck - WaarBenJij.nu

Wachten..

Blijf op de hoogte en volg Meike

08 Oktober 2014 | Nederland, Amersfoort

12.10 uur, pling pling doet mijn telefoon. Niets bijzonders, dat doet ie wel eens in de zoveel tijd. Relax Meik, dat kan niet hét mailtje zijn, ze zouden vandaag vergaderen.
Terwijl ik nog steeds in de deurpost sta en mijn moeder dus ongeduldig achter me staat te wachten, lees ik het mailtje. 'De examencommissie heeft in haar vergadering van 8 oktober gesproken over je verzoek..' Blablabla dacht ik ja kom maar op met een ja of nee, het kapot maken van een droom of een groot avontuur werkelijkheid laten worden.. Guess what?! In mooie, dure en luxe woorden staat er het volgende: "Je mag gaan!"
Ah yes, mijn hart maakt een klein sprongetje, het is goed gekeurd. Nog een beetje hysterisch zit ik nu nog achter mijn laptop, maar het gaat allemaal door. Ergens in november is de eerste bijeenkomst en dan gaan we alles doornemen, de groep ontmoeten, tickets boeken, kijken wat voor prikken ik moet krijgen. It begins!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Meike

Hoi! Ik ben derdejaars studente Journalistiek en ga voor mijn minor ISD vier maanden in Zambia wonen. Daar ga ik werken bij het lokale radiostation Maria, wat valt onder het bisdom. Daarnaast ga ik verschillende soorten stukken schrijven. Het is nu maart 2014 en in februari 2015 vlieg ik met een groep studenten naar Zambia. Op deze blog houd ik iedereen op de hoogte van wat ik meemaak en alle voorbereiding voor dit avontuur! Liefs!

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 2383

Voorgaande reizen:

15 Februari 2015 - 15 Juni 2015

Zambia!

Landen bezocht: